tirsdag 6. oktober 2015

Enda et julekort

Jeg fikk så mye som kunne brukes etter at jeg hadde stanset ut alt til det hvite kortet for et par dager siden....Så av det laget jeg basen til dette kortet under her... Spedde opp med litt julepapir fra en blokk som heter Silent Night og et par dies fra Memory Box, Poppystamp og Spellbinders Slik ble resultatet:


Her er et par bilder til:






Jeg har ikke så stor fantasi når det gjelder inni kortet men slik ser det ut:



Jeg er med på disse utfordringene :
Kort o Mania (lag på lag)
Card and Scraps (stempel)


3 kommentarer:

  1. Lekkert julekort.
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.

    DT Hege.

    SvarSlett
  2. For et flott julekort. Likte godt de avskjærte hjørnene.
    Takk for at du ble med på utfordringen til Papirdesign.

    SvarSlett
  3. Så nydelig Julekort. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    Klem Line

    SvarSlett