søndag 6. september 2015

En liten boks kan brukes til så mangt....

Denne lille boksen fant jeg hos Ida på Scrappehjertet i Stavern der jeg er medlem av hennes supre  Design team. Å være DT er en helt ny greie for meg, så da Ida spurte meg om jeg ville være med, ble jeg veldig glad, men samtidlig var jeg litt usikker til å begynne med. Etter å ha tenkt meg om hele sommern, bestemte jeg meg for å si ja... så dette skal bli spennende og kanskje jeg kan få utfordret meg selv til å prøve noe nytt også :-)

Siden jeg ikke er så god på bokser ble dette et prøveprosjekt, og den ble ganske søt synes jeg...
Det er litt moro å bruke mine elskede Spellbinder dieser til noe annet enn kort eller minialbum. I tillegg har jeg brukt papir fra Maja, noe som heller ikke er "helt meg". Dette var alt i alt et morsomt prosjekt.


1 kommentar: